Powitanie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Znajdziecie tutaj moją twórczość dotyczącą serialu "Bones" [Kości]- ficki, tapety, grafiki, rysunki.

Życzę wszystkim [mam nadzieję] miłego czytania i oglądania:)

Proszę Was też o zostawianie po sobie śladu w postaci komentarza. Bardzo zależy mi na waszych opiniach [tych pozytywnych i tych krytycznych. Człowiek uczy się całe życie]

Z serdecznymi pozdrowieniami

brenn

piątek, 13 sierpnia 2010

ZNOWU [D]

-No już kochana, moja maleńka, jeszcze tylko chwilka, wytrzymaj… Tak… Teraz, powoli… bardzo dobrze… Już cię widzę, możesz wyjść, nie wstydź się… Czekam na ciebie. Udało się! Widzisz, to nie było wcale takie trudne. Ależ ty jesteś piękna. Warto było tyle czekać. Witam na świecie, moja piękna księżniczko…
-Jack?- na dźwięk swojego imienia podskoczył do góry.
-Ange?!
-Znowu rozmawiasz z robakami?
-Ja tylko… ja…
-Dobra. Tutaj masz próbki od Dr Saroyan. Prosiła byś powiedział jej co to.
-Dzięki- Ange wyszła z uśmiechem z gabinetu entomologa.
 -Boże jak ja kocham tego wariata- pomyślała spoglądając na obrączkę na swoim palcu. Uśmiechnęła się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz