Powitanie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Znajdziecie tutaj moją twórczość dotyczącą serialu "Bones" [Kości]- ficki, tapety, grafiki, rysunki.

Życzę wszystkim [mam nadzieję] miłego czytania i oglądania:)

Proszę Was też o zostawianie po sobie śladu w postaci komentarza. Bardzo zależy mi na waszych opiniach [tych pozytywnych i tych krytycznych. Człowiek uczy się całe życie]

Z serdecznymi pozdrowieniami

brenn

czwartek, 14 lipca 2011

Pytania - Odpowiedzi

Jak w temacie:) Jeśli macie do mnie jakieś pytania, możecie je śmiało zadawać tutaj, w komentarzach:)

Z pozdrowieniami

brenn

17 komentarzy:

  1. czy mogłabys dokończyc czarny scenariusz i tajemnice pogrzebana w ruinach ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarny Scenariusz i Tajemnica Pogrzebana w Ruinach na pewno będą skończonę. Pracuję nad nimi cały czas. Piszę wiele rzeczy na raz, ale czasami wena po prostu ucieka w innym kierunku.:( Wszystkie zaczęte przeze mnie historie będą skończone. Na pewno.
    Dlatego też na razie nie wrzucam nic nowego, bo nie wiem, kiedy skończę. Najpierw doprowadzę do końca to, co zaczęłam. Także bez obaw. Wszystko będzie kontynuowane:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :D brenn . twoje opowiadania bardzo mi sie podobaja ;]. powiedz mi skad ty bierzesz taka wene ;D.?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello:)
    Bardzo się cieszę, że Ci się podobają:)
    A skąd wena? Pojęcia nie mam. Czasami po prostu wpada mi coś do głowy i w trakcie się rozwija, czasami, jak oglądam jakiś serial kryminalny to mi coś wpadnie, przeważnie kompletnie nie związanego z tym, co oglądam. Ogólnie jakoś samo to tak się wszystko pojawia:)

    Pozdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy kolejne notki z opowiadaniami ??

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie kiedy skonczysz opowiadania??
    czekam na nie...

    podobawj mi sie...WSZYSTKIE

    "P"

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy wiesz może co się dzieje z serialkosci.pl ponieważ nie chce mi się załadować strona . Możliwe że jest to coś z moim komputerem ale wolę być pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie nie wiem, co się dzieje. Mi też nie działa. Pewnie znowu trwają jakieś prace techniczne, znając życie...
    Też myślałam, że może mój net tak zmula, że nie chce się otworzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. hej mam pytanko teraz jak wchodze na strone serialkosci.pl to cos wyskakuje po angielsku a ja zabardzo nie rozumiem o co chodzi tobie napewno też cos takiego sie pojawiło mogłabys powiedziec o co chodzi?? bardzo prosze i dziekuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej.
    No, mi też to wyskakuje. Ciągle mają problemy z serwerem i nie wiadomo, kiedy dokładnie strona będzie działać :( Rozmawiałam z TS, ale on też nie wie, wszystko w rękach EyesOnly...
    Mam nadzieję, że szybko to naprawią, bo to zaczyna być naprawdę mega wkurzające, ten brak strony...

    Pozdrawiam
    brenn

    OdpowiedzUsuń
  11. najgorsze że newsów nie ma na żadnej polskiej stronie pewnie na zagranicznych są ale np ja nie znam się na nich jedynie na sk wchodzę bo tam jest już wszystko zapisane ...a tu nawet na fb nie ma na profilu sk żadnej ifno ...
    coś mam niejasne wrażenie że to portal coś popsuła taki fajny był stary i ok chodziła i strona i forum .....dobrze że na napisy możemy niezawodnie liczyć ::)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Forum już działa z tego co widzę :)
    Szok:P

    brenn

    OdpowiedzUsuń
  13. cud normalnie szkoda że nowych Bonesów brak w tym tygodniu ..
    pzd
    R.0

    OdpowiedzUsuń
  14. czy mogłabys dokończyc czarny scenariusz i tajemnice pogrzebana w ruinach ?? bardzo proszę:)
    wszystkie opowiadania są świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak już pisałam wiele razy, nie porzucam na amen tych opowiadań, nie zostawiłam ich, ale naprawdę mam masę nauki na studiach, masę pracy i innych rzeczy do robienia i nie potrafię teraz wrócić do pisania. Ile razy się zabieram za pisanie kolejnego rozdziału tyle razy pojawia mi się pustka słowna w głowie :(:(:( Wiem, co będzie dalej, po prostu nie potrafię skleić jakiegoś sensownego rozdziału...

    Jak tylko wróci mi 'umiejętność' pisania, będę pisać i dodawać kolejne rozdziały, na razie niestety musicie uzbroić się w cierpliwość...

    I dzięki :*

    Pozdrawiam
    brenn
    [znowu zalogowana na mejlu grupowym...]

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanko nie wie ktoś moze ile odcinkow ma miec to the finder i kolo jakiej daty ma zaczac sie na wiosne bones ??bo 1 odcinek Findera bedzie chyba 15 grudnia jak wiem zamiast bones tak???
    a potem on jest a Bones ma wrócic i być tez w lipcu -sierpniu te 4 odcinki oriętuje się ktos bo mnie bylo troche i nie wiem jak ma byc w koncu
    dzieki pzd

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy dokończysz rozdziały , bo już od roku tu zaglądam i nie są dokończonee . !

    OdpowiedzUsuń