Powitanie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Znajdziecie tutaj moją twórczość dotyczącą serialu "Bones" [Kości]- ficki, tapety, grafiki, rysunki.

Życzę wszystkim [mam nadzieję] miłego czytania i oglądania:)

Proszę Was też o zostawianie po sobie śladu w postaci komentarza. Bardzo zależy mi na waszych opiniach [tych pozytywnych i tych krytycznych. Człowiek uczy się całe życie]

Z serdecznymi pozdrowieniami

brenn

piątek, 18 listopada 2011

Napisy do Bones 7x03

Polskie napisy do Bones 7x03 - The Prince in the Plastic





Wybaczcie, że później, ale dziś z małymi zawirowaniami :P

18 komentarzy:

  1. dzięki wielki za napisy dobrze że tu bo sk coś znów padło ..pzd:)
    EmS

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę :)
    Nom, SK padło, mają problemy z serwerem, ale niedługo powinno znowu działać. Oby szybko, bo bez forum jest źle...
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. no prawda szkoda ale tam niestety jest tak coś ostatnio często grunt by szyko zadziałała .;)
    pzd
    EmS

    OdpowiedzUsuń
  4. Za często, jak dla mnie...

    brenn
    [wylogowało mnie...]

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety ale co zrobić nawet kilka osób duża kasę dało na serwer a tu znów awaria i szkoda starego portalu ale co zrobić pocieszające jest że już kilka dni do nowego Bones:))))
    EmS

    OdpowiedzUsuń
  6. hej nie wiesz jak to jest bo 1 grudnia jest 4 odcinek a co z 5 i 6 będą 8 grudnia obydwa ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dokładnie. Filmweb podaje, że premiery 5 i 6 odcinka są obie 8 grudnia O_o A wikipediowy spis odcinków mówi, że 5-ty odcinek będzie 8 grudnia, 6-ty 15 grudnia.
    Pewnie okaże się, że ta druga wersja jest prawdziwa, bo jakoś nie sądzę, by wypuścili dwie premiery w ciągu jednego dnia :(
    Chciałam sprawdzić na stronie Foxa, ale tam nie ma żadnej informacji na ten temat.. Rozpiska jest tam do 2-go grudnia.

    brenn
    [piszę pod Anonimem, bo jestem zalogowana na grupowej poczcie, która też jest na gmailu...]
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki :)
    a czy jakby były 2 odcinki razem to też zrobisz napisy oczywiście do odcinków po kolei tak w ciągu weekendu ??sorka że się pytam tak i draże wiem że każdy ma ograniczony czas tzn wolny ale niestety akurat od 11 do 14 będę na wycieczce a chciałam oblukrować odcinki przed nią z napisami .

    jakbyś mogła jak się coś rozjaśni to tu napisać co i jak z odcinkami i datami premier bo sk nie chodzi a tak to nigdy nie wiadomo co jest tak naprawdę prawdą z tymi datami ...

    R.o

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko, nie ma sprawy, też chciałabym wiedzieć o napisach i bym pytała w takiej sytuacji :)
    Jasne. Jeśli okaże się, że są dwa odcinki w jeden dzień, to po kolei przez weekend pojawią się napisy do obu :)
    Do jednego normalnie w pt, a do drugiego [w razie czego] pewnie w sobotę późno, bo trza bd trochę snu złapać :P

    I jasne, jak będę coś wiedzieć o odcinkach i datach premier napiszę tutaj. SK cały czas walczy z serwerem, ale niestety nic nie wiadomo. Pytałam TwinSlawe'a, ale on nic nie wie, będzie pytał EyesOnly, co się dzieje i kiedy ewentualnie wróci Forum.

    brenn

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie dzięki za wszystkie info i zrozumienia :))

    jak dadzą 2 odcinki jednego dnia to będzie maraton w ściąganiu :)
    Napisy nawet jak będą w nocy sobotniej to tez fajnie -się odeśpi w autobusie :)))

    dzięki jeszcze raz ::))
    pzd
    R.O

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj będzie maratonik będzie :)

    Nie ma sprawy, też kiedyś czekałam na napisy i doskonale wiem, jak to jest :)

    Pozdrówka :)

    brenn

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry maraton nie jest zły tylko termin mi akurat nie pasuje ;/
    kiedyś to się czekało na napisy i tydzień a teraz mamy raj z twoim tempem :)))


    R.o

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety czasami tak się zdarza... Mi czasami też różne rzeczy psują plany piątku z napisami, ale niektórych rzeczy się nie przeskoczy...

    Hehehe :P Jeden z powodów, dla którego tak szybko je robię. Kiedyś strasznie się wkurzałam, że muszę tyle czekać na napisy do Bones i myślałam, że zwariuję, jak nie obejrzę odcinka :P
    Co prawda ma to swoją cenę i czasami umknie jakiś przecinek czy ort, ale to wszystko można z czasem poprawić, a jakoś specjalnie na oglądanie chyba nie wpływa, tak myślę:P

    brenn

    OdpowiedzUsuń
  14. I całe szczęście że je robisz!!! i że można teraz do końca wszystkich serii Bonesów z spokojem czekać na napisy i to dobre i szybkie ...
    ja np się uczę niemieckiego i francuskiego (1 rok ) i kiedyś nawet próbowałam oglądać z niemieckimi napisami ale się strasznie gubiłam w całości bo mi się mętlik robił i nie próbuje już nawet z nimi oglądać ...

    ja tam błędów nie zauważyłam :*, z resztą czym jest jakieś przeoczenie w porównaniu z obejrzenie ukochannnnego serialu z napisami polskimi :::)))z pełnym zrozumieniem i do tego samego dnia co odcinek się pojawił w sieci::)))



    Dzięki jeszcze raz :****
    ps.sorka że Ci tu zaśmieciłam blog komentarzami ;/
    R.O

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kiedyś uczyłam się francuskiego [3 lata] i niem [też 3]. Ale to było dawno i nic nie pamiętam praktycznie. A dodatkowo niemieckiego nie znoszę:P [a niestety muszę znowu się go uczyć na studiach... Wrr]

    Oj zdarzają się błędy i to takie durnowate czasami, ale po całym dniu już się tego nie zauważa. Przemęczenie materiału :P Ale potem na spokojnie się je wyłapuje i poprawia, także :)

    Spoko, to akurat taki temat, w którym można pogadać o czymś innym :P W końcu dotyczy on napisów :)
    [A zawsze też, nie zaśmiecając, możesz pisać w dziale Pytania-Odpowiedzi, z boku z lewej strony jest :) Tam można gadać o wszystkim i pytać o wszystko )]

    Pozdrówka jeszcze raz, a teraz spadam sie uczyć, koło czeka :P

    Buźka.

    brenn

    OdpowiedzUsuń
  16. może ma ktoś przetłumaczone najnowsze neswy bo widziałam że forum jest już żywe ale nie wrzucił nikt zaległych info ...:?/

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nadrobiłam wszystkie zaległe newsy, spoilery opisy odc itp itd :)
    Wcześniej nie miałam kiedy, bo non stop mam jakieś koła na uczelni O_o [a dziewczyny chyba tez nie miały czasu...] Przerwa od robienia notatek się przydała :P

    Pozdrówka :)

    brenn

    OdpowiedzUsuń
  18. wielkie dzięki :)) ja to wogole nawet nie znam zagranicznych stronach ani gdzie szukac ;//
    dzieki :P)

    OdpowiedzUsuń