Powitanie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Znajdziecie tutaj moją twórczość dotyczącą serialu "Bones" [Kości]- ficki, tapety, grafiki, rysunki.

Życzę wszystkim [mam nadzieję] miłego czytania i oglądania:)

Proszę Was też o zostawianie po sobie śladu w postaci komentarza. Bardzo zależy mi na waszych opiniach [tych pozytywnych i tych krytycznych. Człowiek uczy się całe życie]

Z serdecznymi pozdrowieniami

brenn

czwartek, 4 sierpnia 2011

UNKNOWN

Ostatnio pracuję nad nowym projektem, który, mam nadzieję, już niedługo zacznie się tutaj pojawiać.
Stworzyłam do niego takie małe promo. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Z pozdrowieniami
brenn



UNKNOWN
Czyli nowy projekt z małym crossoverem.

Ekipa z Jeffersonian trafia na zwłoki młodych dziewczyn. Rozpoczyna się poszukiwanie seryjnego mordercy. Okazuje się, że mordowanie nie jest jedyną rzeczą, która go fascynuje…
Na zmasakrowanych zwłokach umieszcza dziwne znaki.
Nie ma ani jednego miejsca zbrodni, tylko kolejne ciała.
Sprawa stoi w miejscu.

W końcu zespół Bootha i Brennan trafia na jakiś ślad.
Łączą się dwie ekipy.
Wszyscy robią, co w ich mocy, by powstrzymać mordercę, ale ten nadal jest nieuchwytny!

A prywatnie?
Booth i Brennan są razem.
Oczekują dziecka.
Ale w ich związku wcale nie będzie tak pięknie…

Czy zespół znajdzie seryjnego mordercę?
Co oznaczają te dziwne znaki?
Co dzieje się między Boothem i Brennan?
Czy wszystko się ułoży?

8 komentarzy:

  1. Już nie mogę sie doczekac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper nie mogę się doczekać (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że już nie długo zacznie się pojawiać to nowe opowiadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też:) Muszę napisać trochę rozdziałów naprzód, żeby nie robić potem takich olbrzymich przerw, jak ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne szkoda że nie ma nic dalej jeszcze .....a czy w tym i kolejnych sezonach o ile będa bedziesz robiła napisy do nowych bonsów ....bo liczę na to nie tylko w tym sezonie:)pzd

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy coś się stało?? że nie pojawia sie kontynuacja opowiadań??:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się pojawia :* Przepraszam, ale miałam problemy z netem, przeprowadzkę, wiszącą [wciąż] nade mną poprawkę i masę innych rzeczy nieprzewidzianych + wątpliwości, czy rozdział trzyma się kupy...O_o. Teraz już się unormuje wszystko.

    A odpowiadając na pytanie odnośnie napisów- Tak, oczywiście będę je robić w 7-mym sezonie i 8-mym, jeśli takowy się pojawi:)

    Buziaki i pozdrowienia Kochani!:*:)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia na egzaminie:)
    no dzieki za napisy

    OdpowiedzUsuń