Powitanie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Znajdziecie tutaj moją twórczość dotyczącą serialu "Bones" [Kości]- ficki, tapety, grafiki, rysunki.

Życzę wszystkim [mam nadzieję] miłego czytania i oglądania:)

Proszę Was też o zostawianie po sobie śladu w postaci komentarza. Bardzo zależy mi na waszych opiniach [tych pozytywnych i tych krytycznych. Człowiek uczy się całe życie]

Z serdecznymi pozdrowieniami

brenn

piątek, 13 sierpnia 2010

WPADKA [DD]

-Booth, muszę ci coś powiedzieć…
-Dlaczego masz taką poważną minę?
-Bo stało się coś poważnego…
-Bones, po prostu powiedz.
-Widzisz… parę dni temu byłam nieostrożna i… pamiętam, że tego dnia mówiłeś coś o konsekwencjach, o tym, że zawsze coś może nas zaskoczyć i coś takiego się stało
-Co dokładnie?
-Wpadłam…

-Wpadłaś? Czy ty Bones…
-Co ja teraz zrobię? Co my z tym zrobimy?
-Jak to co? Będziemy szczęśliwi, nadal będziemy się kochać i będzie ono naszym największym skarbem. To jest szczęście.
-Nie rozumiem… szczęściem jest to, że rozbiłam twój ukochany samochód, że wpadłam na drzewo i…
-Co?! Ja myślałem, ze ty mówisz o…
-O czym?
-Nieważne. Nie mogę w to uwierzyć Bones…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz