Powitanie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Znajdziecie tutaj moją twórczość dotyczącą serialu "Bones" [Kości]- ficki, tapety, grafiki, rysunki.

Życzę wszystkim [mam nadzieję] miłego czytania i oglądania:)

Proszę Was też o zostawianie po sobie śladu w postaci komentarza. Bardzo zależy mi na waszych opiniach [tych pozytywnych i tych krytycznych. Człowiek uczy się całe życie]

Z serdecznymi pozdrowieniami

brenn

piątek, 13 sierpnia 2010

OBIETNICA [D]

Ciepła noc, księżyc świeci na niebie rzucając światło na puste uliczki Waszyngtonu. Z nieba spadają kolejne krople deszczu, powoli zaczynało padać coraz bardziej… Cisza… Nagle z mroku wyłania się postać mężczyzny. Biegnie. Krople deszczu trafiają w jego przestraszoną twarz.
-Bones, wytrzymaj! Zaraz u ciebie będę!- jego głos próbuje przedrzeć się przez szum deszczu- Zaczekaj na mnie!- im bliżej był budynku, do którego zmierzał, tym szybciej biło jego serce- Kochanie…
Wbiegł zmachany do szpitala
-Temperance Brennan! Gdzie ona jest?
-Sala numer 5, nie mogliśmy czekać, poród już się zaczął.
-Jestem kochanie- powiedział dołączając do ukochanej.
-Zdążyłeś…
-Obiecałem- oboje się uśmiechają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz