Powitanie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Znajdziecie tutaj moją twórczość dotyczącą serialu "Bones" [Kości]- ficki, tapety, grafiki, rysunki.

Życzę wszystkim [mam nadzieję] miłego czytania i oglądania:)

Proszę Was też o zostawianie po sobie śladu w postaci komentarza. Bardzo zależy mi na waszych opiniach [tych pozytywnych i tych krytycznych. Człowiek uczy się całe życie]

Z serdecznymi pozdrowieniami

brenn

piątek, 13 sierpnia 2010

LANCELOT [D]

-Daisy musimy poważnie porozmawiać- powiedział, jak tylko kobieta weszła do jego gabinetu.
-Co się stało, Lancelocie?- spytała z figlarnym uśmieszkiem.
-Ostatnio dużo myślałem o nas i doszedłem do wniosku…- westchnął.
-Tygrysku, co ty zamierzasz?
-Myślę, że powinniśmy oboje trochę od wszystkiego odpocząć…
-Lance? Nie chcesz już ze mną być, tak? Wiedziałam, przepraszam cię za wszystko co zrobiłam, chociaż nie wiem, co… ale przepraszam, ja …
-Daisy, daj mi skończyć. Musimy od wszystkiego odpocząć i wyjechać na jakieś wakacje.- uśmiechnął się.
-Co?
-Jedziemy na wakacje, tylko we dwoje!
-Jak ja cię kocham, mój Lancelocie!- krzyknęła i rzuciła mu się na szyję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz