Powitanie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Znajdziecie tutaj moją twórczość dotyczącą serialu "Bones" [Kości]- ficki, tapety, grafiki, rysunki.

Życzę wszystkim [mam nadzieję] miłego czytania i oglądania:)

Proszę Was też o zostawianie po sobie śladu w postaci komentarza. Bardzo zależy mi na waszych opiniach [tych pozytywnych i tych krytycznych. Człowiek uczy się całe życie]

Z serdecznymi pozdrowieniami

brenn

piątek, 13 sierpnia 2010

CZERWONA RĘKAWICZKA [D]

Straciłam kogoś… Leżałam samotna na ulicy, czekałam aż wydarzy się coś ważnego. Czekałam długo, aż któregoś dnia moja cierpliwość została nagrodzona. Poczułam dotyk dwóch ciepłych dłoni. Jedna była delikatna- kobieca, druga silniejsza- męska. Dwie postaci wpatrywały się sobie w oczy… Byli młodzi i piękni. Od razu pojawił się błysk i wiedziałam, że ta dwójka musiała się odnaleźć. Tak to się zaczęło, teraz są razem, oczekują  córeczki, która na pewno dostanie mnie jak podrośnie. Byłam zagubioną, czerwoną rękawiczką, samotną, teraz jestem kochana. Wiem, że dzięki mnie się poznali. Wiem, ze miała na imię Joy- była córką Temperance Brennan i Seeley’ego Bootha…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz