Powitanie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Znajdziecie tutaj moją twórczość dotyczącą serialu "Bones" [Kości]- ficki, tapety, grafiki, rysunki.

Życzę wszystkim [mam nadzieję] miłego czytania i oglądania:)

Proszę Was też o zostawianie po sobie śladu w postaci komentarza. Bardzo zależy mi na waszych opiniach [tych pozytywnych i tych krytycznych. Człowiek uczy się całe życie]

Z serdecznymi pozdrowieniami

brenn

środa, 26 stycznia 2011

Przerwa w pisaniu...

Chwilowo nie dorzucam kolejnych rozdziałów, bo ostatnio moje życie kręci się tylko i wyłącznie wokół sesji i nie mam czasu na nic innego, ale niedługo wszystko wraca do normy i ja wreszcie będę mogła na nowo zająć się pisaniem:) Jeszcze tylko kilka dni i mam nadzieję, że znowu będą pojawiać się kolejne rozdziały:)

4 komentarze:

  1. hej soki czy bedziesz robic napisy do kolejnego odc kostek bo strona padla i nie wiem gdzie jak cos ich szukac jesli zrobisz pomimo duzego grafiku...pzd

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak będę robić, oczywiście:)
    Jeśli strona nie będzie działać do piątku, wrzucę je na napiprojekt, a po porządnej korekcie na napisy24, jeśli będzie trzeba, to wrzucę linka i tutaj, na swojego bloga:)
    Ale miejmy nadzieję, że do tego czasu stronka już będzie działać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za odpowiedz
    i powodzenia w sesji:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy:)
    Dzięki wielkie:)

    OdpowiedzUsuń