Powitanie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Znajdziecie tutaj moją twórczość dotyczącą serialu "Bones" [Kości]- ficki, tapety, grafiki, rysunki.

Życzę wszystkim [mam nadzieję] miłego czytania i oglądania:)

Proszę Was też o zostawianie po sobie śladu w postaci komentarza. Bardzo zależy mi na waszych opiniach [tych pozytywnych i tych krytycznych. Człowiek uczy się całe życie]

Z serdecznymi pozdrowieniami

brenn

piątek, 13 sierpnia 2010

SZCZĘŚCIE? [D]


Wreszcie spełniły się moje marzenia. Znalazłam kogoś, kogo pokochałam, komu pozwoliłam się do siebie zbliżyć, otworzyłam swoje serce. Potrafię kochać, Seeley mnie tego nauczył. Staliśmy się jednością. Kiedy dowiedzieliśmy się, że jestem w ciąży, byliśmy najszczęśliwszymi ludźmi na ziemi. Kilka dni później wzięliśmy ślub. Macie rację, nigdy w to nie wierzyłam… zmieniłam się. Mam wspaniałego męża, cudowną córeczkę, swoje szczęście… I chociaż nie ma mnie teraz z Wami, czuję, że wiecie o mojej obecności, mimo tego, że nie ma mnie wśród żywych. Musiałam… dla Was, dla ciebie Joy, nie mogłam pozwolić Ci umrzeć. Kocham Cię córeczko, kocham Cię Seeley Booth…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz